طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان در سطح محلات استان بوشهر اجرایی می شود

مراسم افتتاحیه طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان بصورت ویدیو کنفرانس و با حضور ریاست سازمان بهزیستی کشور و مجموعه نهادها و سازمانهای متولی و حامی مردمی برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ، این مراسم همزمان در مرکز شبانه روزی نیلوفران آبی محل نگهداری معلولان در منطقه بهمنی شهرستان بوشهر با حضور دکتر حسین اسدی راد مدیرکل ، معاونین اداره کل بهزیستی استان  و مدیران نهادهای متولی و مجموعه های مردمی طرف تفاهم در این طرح از قبیل سازمان تبلیغات اسلامی (طرح محله همدل ) بسیج محلات (طرح محلات اسلامی) بسیج دانشجویی ، کانون خدمات رضوی ، دفتر امام جمعه و وزارت کشور با هدف انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم در جهت اجرای این طرح ارزشمند برگزار گردید.

در این آیین  دکتر حسین اسدی راد  مدیر کل بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: هدف اصلی و راهبردی از اجرای این طرح ایجاد همدلی و امیدآفرینی در مردم محله با اولویت حل مسائل و مشکلات جامعه هدف تحت پوشش سازمان می باشد که با رویکرد تعاملی و بر پایه محله محور از طریق پیوند ۳۸ مرکز مثبت زندگی فعال در سطح استان با همراهی مجموعه ها و کنشگران آن محله و با مشارکت موثر مردم اجرا می گردد .

اسدی راد گفت:  تجربه سنوات گذشته در شیوه مشارکت گیری مردم ، بیشتر با نگاه جلب مشارکت های مادی مردم بوده است که در مدل جدید و اجرای این طرح ، نقش مشارکت اجتماعی ، فرهنگی ، معنوی و ... غالب و پررنگ تر خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان اظهار امیدواری کرد که با اجرای جامع و صحیح این طرح که از نیمه ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان عید غدیر ادامه خواهد داشت به یاری خداوند شرایط بهینه‌تری در جهت ارتقاء کیفیت زندگی گروههای هدف تحت پوشش در محلات رقم زند و با ترویج و تداوم این طرح در سطح محلات استان با محوریت مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی و با مشارکت خوب و موثر کنشگران اجتماعی و مردمی ، شاهد ارتقاء سلامت و رفاه اجتماعی مردم محلات باشیم .

کد خبر 77008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد